Söndag=Lördag

Ja jag är ju som bekant ledig i morgon. Det ska bli skönt, även om jag känner en längtan efter att komma tillbaka till jobbet igen. Nu när jag jobbat så mycket och haft så fullt upp varje dag så är det KUL! DET är mitt jobb. Man kommer in i tempot så fort så nu känns det konstigt att vara ledig. Jag ska i alla fall tillbringa dagen med att ligga i soffan och glo igenom Sex and the city säsongerna. Måste ju få lite koll nu innan resan. Sedan så blir det ju hemligt uppdrag också, haha.

I går vankades det kalas hos Elin. Väldigt väldigt roligt måste jag säga. Träffa ligan igen! Och jag tror jag gjorde succé när jag startade låten Witch doctor med Cartoons. Haha. Sedan vaknade en trött Malin och Amanda i dag pch gick och köpte frallor på bageriet och mös ner oss i soffan och kollade på reprisen av Robinson.

Jennyfer och Tobias har varit här också. Vi lagade mat och åt Ben and Jerry glass! Mums filibabba gånger 100. Phish food for the win. 


 

Kommentarer
Postat av: sandy

duuuu... du måste ju kolla på vänner säsongerna nu innan resan istället :O)

2009-04-05 @ 21:26:36
URL: http://sandrasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0