New York dag 5

Ja jag fortsätter mina shoppingrundor här i storstan. I dag blev det ytterligare två par skor (kunde även köpt ett tredje par men det kändes lite onödigt på något vis) lite linnen, klocka, jeansjacka. ja jag tror det var allt men vad vet jag. Men jag kan tala om att det är kul att bränna det jag snålat ihop hela våren och vintern. Däremot har vi konstaterat en sak här. Maten är allt annat en billig! Det är nästan skrämmande att det inte gå äta en kvällsmat under 150-200 kronor. 
Men, gissa vad vi har för gottiställe nästan jämte husen vi bor i? Ett ställe som heter Pinkberry där dom har frozen yoghurt med färska bär till! Snacka om mumma! Jag ska försöka hinna med minst 2 till innan resans slut! 
I kväll blir det lite sevärdheter! Tudelooo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0