New York dag 2

Datorn krånglade i går så här får ni gårdagens inlägg:

I dag har vi avverkat dag nummer två här i New york, och jag har fortfarande inte köpt något...ångest. Men det kommer i morgon. Jag har kollat ut vilka solglasögon jag ska köpa och så ska jag och Sandra hänga på låset till Forever 21 i morgon. Så i morgon ska jag inte tveka på något utan köpa allt jag känner för. 
Sandra och jag gick längst Fifth Avenue i dag och mötte upp Fridan i Central Park. Herejisses va konstigt det känns att träffa henne igen efter så lång tid! Men KUL förstås! Hon följde med oss och åt och sedan bar det av mot Filip och Fredriks söndagsparty! Såg ni oss? Sandra och jag satt nästan längst fram. Det var skoj att kolla på. 
Som sagt, i morgon blir det promenix på Fifth avenue ner mot Soho och så fortsätta mot ground zero och frihetsgudinnan!

Tudelooo


Filip och fredrik


Filosoferar


Fredrik

Nu knäppar sig datorn så ni får se fler bilder i mon!

Sa jag att det är över 30 grader här? Vaaaaarmt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0