"Lill-Linné"

Helgen har spenderats i smallcountry och jag har blivit uppgödd till max. Men men, det är ju bara påsk en gång om året eller hur är det? Påskafton spenderades hos Linda. Mycket trevlig kväll. Dock var man ju trött i går men Hanna och Elin släpade ut mig på uteservering. Jag hade tänkt att det skulle bli en stillsam kväll med tidig hemgång, i mina tankar senast senast 23.00. Meeeen, några shot's senare var vi på förfest med Smålandsstenar-bor som för övrigt gav mig det gamla vanliga namnet "Lill-Linné". Vad är det för fel på Amanda? 
Efter det begav vi oss till Cafeet där det var livat eftersom det var krogsöndag. Vid tolvtiden spatserade jag hemåt efter en trevlig kväll med tjejorna!


Hahaha


Kommentarer
Postat av: Hanna

fy fan va snygga vi är =)

2009-04-16 @ 08:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0