Fiesta!

I dag har jag fått min bil! Gissa om jag är glad!? Var helt inställd på att jag inte skulle få den innan avresa men nu står den utanför, orange och vacker! Ni får se en bild i mon.
Ja jag är ju ledig i mon då va. Jag ska införskaffa det som inte ännu införskaffats och sedan blir det packa och göra i ordning här hemma. Sedan är det dags föravresa på kvällen. Jag har resfeber, ja. Men åå så kul det ska bli! Hade en kund på salongen i dag som var där för en månad sedan. Så hon gav så mycket tips så jag det känns som att det är till shoppinghimlen jag ska! Åååå så kul det ska bli!


Kommentarer
Postat av: Katte

TREVLIG RESA! =)

2009-04-24 @ 00:01:34
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0