Pysselkväll

Det är lördag kväll och niklas är på förfest. vad jag gör? Jag har pysselkväll! Pensionär som man är nu för tiden så orkade jag inte gå ut i dag. En annan dag, som Elin skulle sagt.
Mamma och pappa var ju nämligen här i dag och hjälpte oss med att fixa i tvrummet. Och min snällsamma mamma hade köpt supersnygga pärlor och berlocker till mig så jag kunde inte hålla fingrarna borta från smyckestillverkningen. För er som inte vet så säljer jag även smycken på salongen. Fin fina tycker jag.

För och efterbilder på vårat (nu) vackra vardagsrum kommer nån gång.


Halsband (suddig bild)


Armband (suddig bild igen)


matchande armband och halsband.

Jag var sjukt dålig på att ta kort måste jag erkänna. Iiiinget att hänga upp sig på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0