Ohmy it's friday

Nu är det fredag och jag är ledig i mon men ska ändå till salongen för att Anna ska öva på mig inför hennes mästarbrev på söndag. Alltså inte så mycket till ledighet. Men men. Som tur väl är har jag fått Annas bil över helgen så jag behöver inte anpassa mig efter bussar och skit.

När jag nu snart ska köpa mig en ny iPod, är det en ren tillfällighet att nya iPod Nanon just kommit! Tjoho! Dock finns den i massa läckra färger och jag vet verkligen inte vilken jag ska ha...


Jag gillar den gula och orangea på något sätt. Men även den gröna. Eller så tar man en vanligare och väljer svart eller silver. Hmm.. svårt val.
Nu ska jag och niklasen se på skärgårdsdoktorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0