Och hur gick iPod köpet?

Det gick åt skogen. Jag har bokstavligt talat flängt runt i hela Halmstad för att hitta den. Först tog jag mig ut till onoff, där dom faktist hade den och jag fick titta på den. Men den fanns dock bara i färgerna rosa, blå och lila. Vem var idioten som beställde hem dom färgerna? Det var dom första jag gallrade bort! Vidare då till expert där jag fick prata med en gubbe som defenitivt inte var det butiksnamnet står för. Han sa kaxigt till mig att den faktist inte skulle heta iPod NANO den här gången utan något annat. Men jag stretade emot och sa att det hette den visst. Men han var envis som en gammal get så det var inte lönt att tjaffsa med honom. Han sa dessutom att den var påväg att komma till Sverige men inte hade kommit än. Och då såg jag sådär låtsasförvånad ut och sa "jahaa, jag som var och kollade på den på onoff precis, bara det att den inte fanns i rätt färg där" Och så tackade jag för hjälpen och gick. Ingen framgång där heller alltså. 

Såååå jag tog bussen ut flygstaden för att kolla på elgiganten. Men inte fanns den där heller. Vidare in till stan och till Teknikmagasinet. FAnns endast i rosa. Så ja, hur ska jag sammanfatta det hela? Jag går helt enkelt in på apples hemsida i kväll och beställer den.

I stället köpte jag ett par vita converse, ett par chinos (fast grå), en vit tröja och ett par snajsiga örhängen. Tjoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0