en helg

Nu har jag och niklasen varit ute på chilli och beställt inte mindre än två snygga fåtöljer som ska få varsin plats i vårat vardagsrum. Nästa helg målas den fula bruna väggen bort, tavlorna ryker ner för att ersättas av en större tavla som antagligen kommer att vara i gråskala och sedan kommer annat smått och gott att infinna sig här. Nästa månad kommer antagligen en ny Tv pryda våran tv-bänk. En platt sådan, såklart. Skönt att det kommer bli lite ordning även i detta rum. Sedan är jag nöjd och glad. Före och efterbilder kommer.

I går hade niklas och jag myskväll. Halv 9 på kvällen spatserade vi in till stan och Hemmakväll och köpte massa gott godis. Sedan gick vi genom nissa strand hem och drömde oss bort och avslutade kvällen med att proppa i oss godis och kolla på filmen "21". Den var grymt bra.

Nehe, det var allt från mig just nu för nu ska jag sätta mig och läsa i min spännande bok "Män som hatar kvinnor"


Kommentarer
Postat av: sandra

ja amanda! den var så fin så jag blev in loove. jag vill ha den, väldigt gärna..men vi får se vad ekonomin säger.haha jag såg den bara i svart och rosa, men de har alla färgerna på onoff

2008-09-21 @ 22:26:33
URL: http://sandrasss.blogg.se/
Postat av: Louise

Den boken är bland dom bästa jag har läst!! :)

2008-09-22 @ 10:56:16
URL: http://hannalouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0