Ännu en måndag

När jag vaknade 5 minuter innan min klocka ringde i dag på morgonen fick jag för mig att det var söndag och att jag skulle få sova ut. Inte det inte. Bara att snällt kliva upp till klockan. Tur att jag är ledig onsdag och börjar lite senare på torsdag. Denna helgen gick ju inte åt till något annat än att vara upptagen.

I dag fick jag finbesök på salongen i form av sandra och emelie. Emelie var först ner i stolen och efter att ha klippt henne var sandra sugen hon med. Så vi klippte av det en rejäl bit och om jag får säga det själv så passar du gryyyymt bra i det sandra!

Nu ska jag krypa ner i sängen


Niklasen och jag i göteborg i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0