Niklas Huskur

Jag är fortfarande sjuk. Det går sådär och jobba inom ett serviceyrke när man känner sig helt vakuumpackad. Men det är inget och hänga upp sig på.
I går skulle jag hur som helst testa Niklas huskur som stavas: Svettas bort förkylningen. Den går ut på att man klär på sig massa kläder och sover i det för att man ska bli varm och svettas. Jag hade på mig full mundering av mysdress med luva och sockar. Jag vaknade flera gånger under natten för att känna efter om jag svettades. Men tror ni att jag gjorde det? Nae. Jag var bara lagom varm sådär. Så jag gör väl ett försök även i dag.



Jag i gårkväll. Full mundering på. Yes.


Hittade denna bilden på min systers blogg. Jag när jag borstar håret med en pastaslev.

I dag har snälla Ida fixat mitt hår. Först färgade hon det, sedan trippeltångade hon det och sedan gjorde hon en sådan här snygg fläta:





Jag kan ju även passa på att tipsa alla er matintresserade om min systers blogg. Hon har skaffat en matblogg där hon tipsar om recept och restauranger. Trevligt för dom som tycker om sånt

Kommentarer
Postat av: Sandra (R)

Meeeen Amanda, man ska inte lita på Niklas "huskurer". Det ända man ska göra är o vila ;)

2008-11-17 @ 11:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0