Nej men hallå vänner små

Jag måste erkänna att jag blivit lite lite flitigare på det här igen. Jag menar, kolla bara hur flitig jag var när jag gick i skolan och inte hade något liv, så lär det väl aldrig bli igen men bättre än vad det var i somras i alla fall.

I går hände något som aldrig hänt tidigare. Ida skulle öva långhår på mig. Jag har aldrig förstått hur kunder kan somna i frisörstolen när man håller på att klipper någon. Men, plötsligt hände det. Jag nickade till och Ida kollar föskräckt på mig. "Somnar du Amanda?" Yepp, det var just vad jag gjorde. Trött och sjuk som jag var.

Nästa år (mars?) är det kurs i Åre med goldwell och jag är så sugen på att följa med. Då kanske man får möjlighet till lite fri tid och då jag kan få åka på min älskade bräda som dessvärre inte använt flitigt på senaste.


min, bara min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0