impulsiv

Ni skulle se mitt kök nu. Ohmy. det ser ut som om djävulen själv gått lös där ute. I själva verket är det jag som lagat mat.
Just nu sitter jag och tittar på EMA på datorn. Jag har ju inte mtv på tv:n dåva så jag får kolla via nätet. Men det funkar bra det med. då kan jag ju lägga mig i sängen sedan och kolla med.
Jag kan nu meddela att jag är inne på tredje och sista boken i millenium serien, alltså "luftslottet som prängdes" av stieg larsson. Jag var dock tvungen att ringa tobias som fick hjälpa mig med handlingen eftersom jag kan vara lite småtrög ibland.

Jag fick för övrigt en impuls innan. Jag kom på att jag skulle få sjukt tråkigt om jag skulle sitta själv hela helgen. Såååå jag bokade biljetter till göteborg på lördag efter jobbet så jag ska upp och hälsa på min syster som ska ha sex and the city kväll. Det ska bli skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0