I morgon smäller det.

Idag fick jag bevis på att jag varit döv i en vecka på grund av min förkylning. När jag startade iPoden utan att kontrollera volymen höll jag på att slå huvudet i taket och dessutom spränga mina trumhinnor på kuppen. Jisses alltså. Nästa gång jag är förkyld ska jag sätta en post-it lapp på iPoden så jag kommer ihåg att sänka volymen innan jag stänger av den.

På tal om att spränga trumhinnorna har jag börjat fundera på min 20års dag nu. Jag fyller ju lyckligt nog på en lördag vilket bara kan innebära en sak, party fest kalas, ja kalla det vad ni vill. Men jag har fått lite problem med planeringen känner jag. Om jag ska bjuda alla jag vill bjuda så blir vi väl ca 20 pers, vilket dels inte får plats i våran lägenhet (eller jo, det får plats men alla kommer inte få plats att sitta någonstans) och dels så är det nog inte jättepopulärt hos våran 92åriga hyresvärd som bor under oss. Såååå, kan ingen bara ta och skaffa fram ett hus till mig så är mina problem lösta?


I somras när vi hade tjejdag i Hannas stuga. Det var svinkallt ute och regnade men vi skulle ändå åka vattenskidor. Malin ger mig en varmande kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0