Home

Nu är jag hemm från göteborg igen. I går när jag kom dit så åkte jag och systern min hem och beställde GOD thaimat, kyckling med kokosmjölk och röd curry MUMS. Sedan hjälpte jag henne med tilltugget till kvällen. 19.00 kom gästerna. Vi drack cosmopolitans, tittade på 4 sex and the city avsnitt och sedan filmen. Skojsig kväll. I dag har vi sprungit runt på stan en svänga innan jag skulle åka hem. Jag blir alltid lika förbannad när jag går in på butiken Monki. Alla andra hittar supersnygga kläder där förutom jag. Men i dag då jäklar var det min dag. Dock blev det bara en tröja och ett par örhängen.


Tröjan från monki, fast jag köpte den (givetvis) i svart. snygg tyckte jag.

När jag stod i duschen hos min syster i dag kom jag på ett problem. Min syster är jättekorthårig och hennes sambo lika så. Då slog det mig plötsligt att dom inte brukar använda hårborste. Och alltså inte äger någon heller...
Dom hade inte ens en kam och där stod jag med min ruffs-kaluffs och undrar vad jag ska ta mig till. Men ingenting är omöjligt. Jag fick helt enkelt använda mig av en SPAGETTISLEV. Gissa om jag såg rolig ut.



I kväll blir det bio med niklas tjoho

Kommentarer
Postat av: louise hautamäki

Haha så klockrent! en spagetti slev hahaha :D

2008-11-09 @ 21:38:34
URL: http://hannalouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0