Det regnar i ragnars rabarber rabatt.

Och nu låter det som att våran hemdator ska flyga i luften vilken hundradel som helst. Jag måste bränna ut alla mina bilden alltså. Helgen till ära är jag faktist hemma i smallcountry (yepp). I fredags vart det ju utgång som sagt. MUCKET trevlig kväll må jag säga. Höll på att ramla baklänges när jag kom hem till Elin och alla tjejer var där förutom alexandra. Reunion på hög nivå! Sånt gillar vi. När vi äntligen landade på mårtenssons var det mycket folk. Roligt roligt. Jag var väl hemma vid en sisådär 4 på morgonen så ni kan ju gissa om jag var död hela gårdagen. En och annan bild kommer säkerligen senare.

I dag ska vi till helvetesstället itself, nämligen ullared gekås helvetet. Kalla det vad ni vill. Varför? Jo, därför att jag har en miljon julgrejer jag måste köpa nu när vi har större lägenhet så därför känns det vettigt att åka dit. Vi får väl se vilket humör jag är på när jag kommer hem.


gissa vem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0