Lägesrapport

Ja ni kanske trodde att jag hade gått och kolat vippen såhär mitt i all flyttkaos. Men icke. Så lätt blir ni inte av med mig. Nehedå, jag tänker inte svika min lilla lilla läsarskara.

Jag är ju som sagt mitt inne i min flytt och i går stod jag uppe och målade om dom GRÄSLIGA gula väggarna i hallen till klockan halv 12 på natten. Tröttsamt. Och i dag har vi målan lager no. 2. Här kommer lite bilder. Så jeffla snygga!:

image208
De fula gula väggarna

image209
Snygg-jag målar. Nu har vi fått upp min snajsiga lampa också. Det tar sig.

image210
Suddig bild. Men vi börjar få lite ordning nu i alla fall. Okej, i andra delar av lägenheten är det fullkomligt kaos.


Sååå det var allt ni fick se. Nu ska jag titta på melodifestivalen och äta flyttmat! I morgon har sture bal. lyckos er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0