Min otroligt meningslösa dag

Hej alla min 25411 unika besökare! (hmm?) Hoppas ni mår braaa.
Nej men helt seriöst så konstaterade jag och Sandra förra helgen att vi är panka och också vill tjäna ex antal 1000-lappar på att bara skriva några rader här om dagen. Men min blogg lär aldrig innehålla tillräckligt mycket intressant information för att mina unika besökare ska öka till detta antal haha. Nej mina små fåtal unika besökare som dagligen tittar in här, jag nöjer mig med er för fler lär det inte bli!

Denna vackra dag har jag hittills spenderat med att gå in till stan för att lägga mig i solariet en sväng (då jag till min stora fasa upptäckte att balen och studenten närmar sig med stormsteg) och nu sitter jag hemma och kollar på inget mindre än pippi långstrump! Min mamma säger att jag antagligen aldrig kommer att förlora mitt barnasinne...det tror inte jag heller. När pippi är slut har jag tänkt övergå till Karlsson på taket. Jag ska LÄTT köpa Astrid Lindgrens Kappsäck med typ alla filmer i nån gång när jag får pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0