jag har en sak att erkänna...

Livet efter studenten har faktiskt varit ganska vemodigt. Inte alls skönt eller kul. Varje gång någon börjar prata med mig om att balen och studenten är över eller att jag har skilts från min klass, känner jag hur tårarna lägger sig som speglar i ögonen och jag är lika nära att börja gråta varje gång. Det är egentligen inte förens idag jag insett att det bara är till att gå vidare. Herrejisses liksom, jag ska ju ut och parta i sommar! Då kommer jag träffa folket jag inte umgås med annars. Och Efter att ha varit på salongen i dag känner jag att jag kommer fetingtrivas där! Ida och jag är lika och tycker och tänker ungefär samma! Allt behöver inte vara så jobbigt som jag tyckt hittills! Jag kommer att se tillbaka på balen som den roligaste, bästa och mest lyckade dagen i mitt liv och jag kommer att se tillbaka på studenten som dagen då jag hade röj med min älskade klass! För att inte tala om hela sista veckan med er!

Nej, dags att gå vidare hur ont det än gör i mig. Nu blir jag vuxen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0