slut på semestern

Japp, det var min semester det ja. Nu är jag tillbaka i halmstad efter en fullspäckad långhelg och den har varit uuuuunderbar. Jag har gjort ALLT som stod på min semester-checklista +  massa mer. Så nu är jag redo för jobb i morgon igen. Sedan blir jag ju i och för sig ledig på tisdag igen eftersom jag ska och fixa brillorna då.


Min sedvanliga lisebergs-otur höll i sig även denna gång trots att jag inte varit där på 4 år. Jag vann inte ett piss på dessa jäkla lyckohjulen. Jag har nog någon magnetisk kraft i mig som den känner av. Vad gör jag för fel?

Kommentarer
Postat av: Sandra

OOOOOHHHHH jag vet precis hur det känns :( Händer samma sak för mig! Varje gång står man där o blundar och hoppas men icke! De e du o ja amanda! mot hela lisebergs lyckohjul!

Kram på dig ;) (o super blogg!!!!)

2008-08-25 @ 10:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0