Abuuu

Just nu känner jag för att:

1. Ha semester för bövelen.
2. Åka till ett varmt land och ligga och glassa vid en pool och dricka drinkar.
3. Tapetsera över våran fula röda vägg.
4. ha en myskväll med niklas och smäcka i mig 5 kilo godis och 10 påsar chips.
5. Varför inte renovera hela lägenheten? Fortfarande saker jag stör mig på.
6. umgås med mina kära vänner som jag saknar för mycket.
7. Parta loss så in i bomben och slippa tänka tanken "Nej, jag ska jobba i mon".
8. Åka ut till mamma och pappa och äta fisk.
9. Klippa av mig mitt hår.
10. Gå på en konsert

bläää

Kommentarer
Postat av: sandra

håller med på alla punkter. (med vissa modifieringar) men fisken skippar jag nog gärna! ;) du får åka någonstans i höst istället.. då blir det billigare med! typ september-oktober! jag hänger gärna med :) Imorgon åker jag till Halmstad och stannar i tre veckor, låter som att det kommer bli myyyycket fika du :D

2008-07-12 @ 18:45:35
URL: http://sandrasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0