ute och ränna som mormor skulle ha sagt

Efter lite krångel och grejs hamnade jag till slut ute på Vallås på förfest hos Sofie (som själv inte hade slutat jobba ännu) efter att ha fått slänga i mig min kebabtallrik. Pizzanissen var ANINGEN försenad. Men när inte johnsson fick som han ville med att inte behöva betala fullpris blev han sur och det slutade med att han gav 10 kronor i dricks i stället. Haha.

Kvällen gick sjukt snabbt! Förfest vallås, in till stan, lyssna på Vincent Vicious på b&b. Och sedan var tanken att vi skulle går till Underbar. Dock hade jag och Sofie inga VIP kort och det var typ fullt. (+ att det bara återstod en timma) image52Så vi stod kvar utanför som två fån som inte kom in. Nej, men ärligt talat så stod vi där en stund och pratade med lite trevligt folk! :)

Dagen bär mig till Göteborg

















Ja så kan det gå när inte haspen är på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0