Oturens vecka

Åh jisseamalia! Det senaste dagarna har inte varit lätta att ta sig igenom vill jag meddela. Kraschad dator, hackad hotmailadress, missade bussar, krångel med mobiltelefon. Och så i gårkväll när jag anläder till lägenheten halv 11, så har min amaryllisvas trillat rakt ner i golvet och jag kan meddela att jag har glas i hela lägenheten. Jag drog en stor suck och sen var det bara att ta på sig ett par skor och gå runt och plocka glassplittret som hade spridit sig ända ut i hallen och köket. Och eftersom huset är väldigt lyhört så kunde jag inte ställa mig och dammsuga hela lägenheten så sent på kvällen, så jag har fått traska runt i flip-flops för att undvika de sista små glasbitarna som säkert ligger där och lurar på golvet.

I morgon är det i alla fall min födelsedag, men jag förväntar mig inte att något ska gå min väg då heller. Det bär lika bra det.


bad luck

Kommentarer
Postat av: Elin Runesson

Det är klart allt kommer att gå fin fint imorgon! :D

2008-01-16 @ 19:19:59
URL: http://elinrunesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0