optimisten Amanda.

Denna vackra tisdag (har inte ens rullat upp gardinerna ännu) är jag ledig och ligger baaaaara och latar mig. Slog ihjäl några timmar på jobbet i går (hmm?) och måste säga att halva tiden var faktist rätt okej! Fick en ny intervju efter halva tiden där jag enbart fick prata med mycket mycket trevliga människor och det gjorde mig glad!

I dag ska jag ta en myselipysig liten fika och gå lite i stan och (smålänning som jag är haha) ta mig en titt på rean. Eller rättare sagt fattig student. Jag varnar er, när ni bor själva så ÄTER ni upp alla era pengar! Jag har i stort sätt aldrig pengar till att köpa något kul till mig själv längre känns det som!  Men that's life så att säga.

Om en vecka och två dagar är det dags för födelsedag! weehuu, då ska jag LÄTT äta tårta. Nyårslöftet löd ju att sluta äta godis och andra onyttigheter men på min födelsedag ska det bli tårta så det står härliga till! :D

Jag kan även meddela att jag har pratat med alla de små fjantarna som är i thailand och filippinerna och china och allt vad det heter. Elin pratade jag med för någon vecka sedan och allt verkar kanon med henne. Emelié fick jag första livstecknet från i dag. Haha, men hon verkar ha det kanon i paradiset! Och Hanna har jag också pratat med någon gång och i dag har hon varit på jakt efter ödlor för att visa mig i webcamen. haha.
Mycket trevligt att prata lite med fuskungarna som slipper kalla sverige!

herrååååååå

image33

Kommentarer
Postat av: Fridah

Ha en supermysig dag, :)

2008-01-08 @ 11:44:14
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: ella

jag bor hemma men jag äter upp mina pengar ändå ^^

2008-01-08 @ 17:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0