ja ibland är det bra att jobba hos kommunen

framtida insättning: Lön Belopp 7 685,00

Jaha man tjänar visst på att jobba tre dagar och bara ett par timmar om dagen hos kommunen! Haha. Kanske ska skaffa mig heltidsjobb där?  Dessvärre har dom antagligen satt kommatecknet ett snäpp för långt åt höger så dessa pengarna (som jag mer än gärna hade behållt) kommer att dras tillbaka från mitt konto och summan jag egentligen ska ha är 768,50. Ungefär som sist då jag fick in 11 000 på mitt konto som egentligen skulle varit 1 100. lika sorgligt varje gång pengarna försvinner igen! haha.image49

För övrigt kan jag meddela att millencolin är back on track! Jippi!!! Nya albumet Machine 15 släpps i april och jag väntar SPÄNT! :)











MAH me like! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0