Ett tolvslag senare

Måndagen den 31 bjöd självklart upp till nyårsafton.
Bussen bar mig ut till frösakull efter att hälften av nyårsgänget hade tagit en fördrink at my place. Med packade väskor (såg ut som om vi skulle flytta in hos emelie i minst en vecka) anlände vi till huset där året 2008 skulle firas in.
Värdinnan Emelie och Ida hade slitit med maten som var i full gång när vi kom. Trerätters som jag absolut inte ska klaga på för attsingen så gott det var!
Sedan drog partajet i gång på riktigt så att säga och några glas senare stod vi på frösakullbeach och skålade in det nya året.
Tillbaka i huset igen var det dans så det stod härliga till. Somnade väl vid sisådär 4 tiden tror jag det var och vaknade på morgonen klockan 9 med sminket kvar och kläderna på. Och jag som ALLTID gör mig i ordning för natten innan jag går och lägger mig, hur trött jag än är. Jaja var väl inte meningen att jag skulle somna när jag gjorde det helt enkelt.

Med tanke på den lyckade nyårsafton tror jag absolut att hela året kommer att bli lyckat. Jaa vad annat kan jag göra än att tacka mina nyårsvänner för detta! :D

Dags att bestiga 2008. Vi ses i krokarna!




image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0