Balen - studenttjejernas hysteridag

I går kväll låg jag och funderade lite över denna kommande studentbalen. Jag kom fram till att egentligen är det en jäkla hysteri med det!. Och tro mig, jag är en av dom jag också. Ångesten att hitta en klänning, och framför allt att hitta rätt klänning! En klänning ,som alla som står där och kollar på en när man går röda mattan, ska avguda och tycka är balens finaste. Jag menar hallå! Jag har stått där själv om åren och varit den kritikern. image37
Men så kom jag fram till följande: Jag skiter fullständigt i vad alla andra kommer att tycka om min (tycker jag själv) otroligt otroligt underbara klänning (som dock inte är färdigsydd ännu, men jag vet att den kommer bli perfekt). Jag ska trivas i den och den ska vara min stil. Och så är det. Punkt slut.

Men ojj vilken vårtermin man har framför sig alltså. Helt fullspäckad av roliga, nervösa och underbara händelser.












up up and away

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha ja lätt att den kommer bli SKITsnygg;)

2008-01-31 @ 16:16:45
URL: http://emeliekroon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0