tatuering - lite spänning i min vardag

I dag var dagen kommen, dags att tatuera sig...IGEN. Och i samma sekund han tryckte nålen mot huden, minns jag varför jag sa att jag aldrig mer ska tatuera mig sist jag låg där. Ajj Ajj så att säga. Dessvärre blev det inget nytt vackert motiv utan bara tillfixning av gamla tatueringen (GÅ ALDRIG TILL KITTYS!) Så jag tackar snubben på Andy's som fixade till den så den blev snygg!


image82



I går var det alla hjärtans dag och älskade niklas hade fixat med mysmiddag, present och en gooood efterrätt! Me like!
Jag kan även berätta den otroligt intressanta nyheten att jag åt pizzeriabakad pizza för typ 5:e gången i mitt liv i dag.  (jag är gluten) Och jag ser fortfarande inte tjusningen med det!


lite spänning i vardagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0