orange county, here i come

en knasig filur som finns i min vardag är min vän och kollega(?) Emelié. Dags för pluggdag i dag och det börjar med att vi diskuterar lite blogg och hon gnäller över att hon vill ha en finare blogg. När hon senast skrev ett inlägg? 10:e oktober...
Så var det dags att ta tag i allt vårt pluggande. Men efter att hon gjort 1 uppgift ringer Ella min mobil (eftersom Emelié inte är mogen nog att ha en själv eftersom hon pajat ca 10 st. inom loppet av mindre än 3 år) så då bar hon iväg till sture för att se på dansshow och där satt hon med bara en uppgift gjord. Haha du är ju rolig du.

Men våra planer inför framtiden är nu färdiga. Vi ska gifta oss med varsin rik man (jag väntar ju bara på min niklas och emelié på Mister X) och flytta till orange county (newport beach såklart) och bo grannar i varsin lyxvilla. Där ska vi vara hemmafruar och bara göra sånna där onödiga saker som gå på massage, manikyr och planera bjudningar (inte alls inpräntade i O.C)

Någon som vill följa med och bo grannar med oss?


leva lyxliv såklart

Kommentarer
Postat av: sandra

I'll come with you!!!! låter riktigt underbart! Vi får planera lite närmare på tisdag! Puss och kram

2008-02-06 @ 22:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0