jakten på den perfekta outfiten

image67


Ja det var ju dags igen. På onsdag är det studentfest, denna gången med temat disco studio54 vilket i mina öron klingar afrokrull, paljetter och slimmade dräkter och till det ett par rullskridskor. Jag tänker absolut skippa rullskridskorna med tanke på hur det gick med simfötterna. Men annars börjar man känna lite småpanik. Det enda jag införskaffat i klädväg är ett par glittriga brillor men jag kan ju sällan knalla in på Moon enbart iförd ett par solbrillor. Det ultimata hade ju varit en sån här grymt snygg byxdress(not), gärna överröst med paljetter och utsvängda ben. Men det är ju inte det lättaste att få tag i. Kul kommer det nog bli i alla fall!








varning på stan onsdag kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0