Hej alla barn och alla barnbarn

I dag på morgonen vaknade jag och kände mig bakis. Notera då att jag var nykter i går och agerade fylletaxi. Hur går det ihop sig?
Dagen har jag spenderat med att titta på Niklas mammas dvd "jonson&pipen". (ja, ni vet det där barnprogrammet som går på 4:an) rätt underhållande en söndagmorgon faktist.
Fick även provköra mamsen och papsens nya bil i dag. Men det tog emot att låta yngsta lilla dottern ta splitter nya bilen till samhället. Och jag nästan hörde pappas hjärta dunka, där han stod i köksfönstret, när jag startar det hela med ett härligt motorstopp. Goa tider!


söndag


Kommentarer
Postat av: Malinpalin

Så ni har fått bilen:D vad kul!! vi ses i morgon i skolet!! :) pjus

2008-02-24 @ 23:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0