The Day before the doppare-day

NU mina vänner är jag julledig fram till måndag! Såååååå jäkla skönt och sååååååå behövligt. Mamma och Pappa kom och hämtade mig på jobbet i dag och dom hade julklappar till mig i bagaget så jag fick absoluuut inte kolla där. Gissa om jag är nyfiken i en strut. Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska få i år. Men jag har önskat mig lite av varje:

- (precis som jag önskade mig i studentpresent) WESC lurar designade av millencolin. (yepp, får jag dom inte i julklapp heller så önskar jag mig dom i 20års present moahaha)
- Grejer från Eva Solo.
- Vattenkokare (sjukt tråkigt, jag vet)
- Grejer till köksbänken från Cult design.
- Pengar till New York.

m.m


Och sedan har jag ju givetvis vräkt ur mig sånna där vansinnes-önskningar när jag inte varit i mitt sinnes fulla bruk, till exempelt när våran dammsugare vägrade suga upp smutset på golvet skrev jag ett sms till mamma att jag önskar mig en ny BRA dammsugare. Det var dock bara så att något fastnat i röret och satt stopp. Så ja, man vet aldrig vad man får.



Lurarna


Cult design


Eva solo

Vi får väl se vad tomten kommer med i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0