Da'n före da'n före da'n före doppareda'n?

Jag kan ha sjukt fel i den räkningen för jag tycker det där är krångligt. Men skit samma, ni fattar vinken i alla fall, på onsdag är det julafton.

I går var en fartfylld dag. Först jobbade jag till halv 3 sedan for jag in till stan för att hjälpa Hanna med att handla julklappar eftersom hon inte hade köpt EN ENDA. Själv är man ju klar sen ett tag tillbaka. Vi avslutade shoppingturen med en fika på morfars.
Sedan bar det direkt av till Linda för att möta henne och sedan gå och handla till våran filmkväll. Vi lagade thaimat, åt chips med dip och salta katter och tittade på Sweet home Alabama. En riktigt slappekväll skulle man väl kunna kalla det. Precis vad jag behövde så nu är jag riktigt motiverad till att jobba i mon igen. Skönt.


Ryktet säger att en viss EMELÉ NILSSON är hemkommen och ser ut som en afrikan. Jag tänker vänta, ja låt säga halva dagen, och se om hon har tänkt ringa och berätta det jag har fått höra på omvägar. Sedan är det jag som ringer henne.


Jag (i mitt långa hår som jag, hör och häpna, saknar ibland) och Linda en kväll för ett par månader sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0