ledig ledig ledig

jag är leeeedig. I går slutade jag tidigt och i dag är jag ledig hela dagen. Skönt med lite vanlig helg ibland! I dag ska till ett yttepyttelitet ställe i skogen som heter Lilla Tjärby där det ligger en stoooor godisbutik. MUMS filibabba. Sedan blir det väl en svänga in till staden och sedan ska Emelié öva långhårsuppsättning på mig. Därefter bär det av ut till mammut och papput där det blir kräftor (åååå så gott). Sedan drälla vidare då jag och Linda ska ut en svänga i kväll eftersom jag fick panik härom dagen eftersom jag känner mig som en pensionär på hög nivå. Sååå det var min fullsåäckade dag.
Niklas har flyttat ner igen men han är ju med och nollar alla ettor på högskolan nu så jag ser knappt röken av honom. Och när jag väl gör det så är han utklädd och allmänt ful. Ni får väl se bild på honom sen när nollningen är över för annars avslöjar jag ju hur han ser ut.

Hoppas ni får en bra helg för det ska jag ha!



jag vill till new york nu nu nu ( Fatta vad kul vi kommer ha sandra!)

Kommentarer
Postat av: sandra

mmmmmm, godis på landet är bra det! ta bort bilden, blir ju helt sockersugen! YES" New york kommer sannerligen blir kalasbra

2008-08-23 @ 13:32:28
URL: http://sandrasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0