En regnig dag med mys, bad och vattenskidor

Dagen har spenderats mitt ute i ingenstans med tjejerna. Så jäkla skönt att bara få sitta ner allihop igen. Sen gav vi oss ut på sjön för att för första gången i våra liv skulle jag, emelié och malin åka vattenskidor. Ja, det var pissväder och ja, det var svinkallt. Men det var bara att hoppa i plurret. Vattenskidåkningen för min del behöver vi ju inte prata om. Eller jag var typ uppe. Eller jag halvsatt ner på skidorna när jag kom på att jag kanske skulle ställa mig upp i stället. Och då föll jag somm en klubbad säl och svallvågorna kom därefter. Men emelié hon lyckades galant efter ett antal försök och malin behöver vi inte ens tala om. Med sina tändstickor till ben så spretade hon med dom åt alla håll och kanter.
Kvällen avslutades med grillning innan det var dags att bege sig hemåt!

Tack för en trevlig dag med många skratt! (som vanligt i eran närvaro)

Niklasen är hemma och jobbar igen, tråkigt och ensamt. Någon som saknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0