Det är ganska kul faktist

Ida och jag diskuterde våra gamla frisyrer. Hon ser mig som en typisk långhårig tjej som vägrar klippa en millimeter. Men det är inte riktigt jag va eller vad säger ni? Hon kunde defenitivt inte se mig i slappa kläder och rosa-svart hår. Ni minns kanske?


Mitt rosa-svarta hår


Eller när jag klippte av håret i page. (OBS! ansiktet är feting-retusherat i photoshop)

Eller när jag var blond.


Eller när jag var hårmodell och fick lite kort och lite långt och lite hackigt. Snyggt men jag tröttnade.



I eftermiddag blir det ljusparty! Nu ska jag börja baket!




Kommentarer
Postat av: Louise

Jag älskar verkligen frisyren med det rosa i! :D

Du var så cool i det :)

Lycka till med bakandet amanda! :)

2008-09-01 @ 14:37:32
URL: http://hannalouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0