Dags att göra det hela officiellt!

Nu är det bokat, färdigt, klart. Med glutenfri mat och hela tjofaderöset! Det 25 april 2009 kliver jag på ett plan till inget mindre ställe än New York! Och för en så icke-berest person som jag så ska detta bli STORT! Fetingkul minst sagt!



oooooch gissa vem som ska med?



ooooooch... om något helt annat. Här har ni frisyren som jag nu går och suktar efter (dock med lite ändringar). Den ska skrivas ut och sättas upp på salongen och så ska jag räkna ner dagarna. I november ryker håret ÄNTLIGEN och denna dagen ska gå till historien. Jag lääääängtar för nu känner jag mig ful och tråkig och jag får inte ens klippa luggen för Ida som ska göra sitt gesäll i November. ATT jag kommer att få dåndimpen på mitt hår när jag inte ens får klippa luggen. Det är synd om mig. Dagens i-lands problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0