IKEA och Akvarium

Det var en lååång dag i går. Men allt blev till slut inköpt. Det är grymt kul att köpa massa nya grejer till lägenheten. DOCK kom jag och mamma fram till att det är ute med turkost i jönköping. EN affär hade turkosa inredningsgrejer, EN! Detta gjorde mig galen, men jag hittade till slut snyggvegardiner som inte kunnat bli bättre.

Och jag köpte en sak till...hehe...Världens coolaste väggakvarium. Vilket inte var till niklas belåtenhet så han surade hela dagen i går och i dag har han inte ens sagt första bokstaven på ordet akvarium. Men det var så häftigt så jag var tvungen att ha det. Ser ut som att man har ett runt litet hål i väggen med ett akvarium i. Grymt!

Kommentarer
Postat av: maja

Shit det lät ballt! Jag måste få komma hem till dig och se detta sen :D

2008-04-07 @ 09:21:08
URL: http://xiluva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0