Du skola icke...

...se livet som en färdigskriven bok, utan som ett tomt papper att rita in det som kommer i din väg.

Ja, jag ska väl helt enkelt bli en mer impulsiv människa. Trots att jag själv tycker att jag är lite impulsiv...ibland...
Så jag tänkte att jag ska fylla ut det där tomma pappret med något så jädrans spännande. Bo i öknen ett halvår kanske? Eller en överlevnads månad i Amazonas djungel? Ja den som lever få se när Amanda börjar rita för glatta livet.

Jag har klippt lugg...eller emelié klippte en lugg på mig...hon passade även på att klippa mig lite i ögonlocket...hon kanske kände att jag var i stort behov av ett kirurgiskt ingrepp där...

image116
Tacka vet jag min gamla hederliga tråkiga snelugg
Men jag är ju inte den som är den som bangar en förändring för en stund

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit va snygg i håret du är människa!

2008-04-02 @ 21:05:14
URL: http://malake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0