Amanda: En händig kwinna

jag har bestämt att i våran nya lägenhet ska vi ha en mysbalkong som jag ska fixa i ordning där man ska kunna sitta och fika i massor. Här är ett sjukt snyggt kollage gjort av mig med grejer jag vill ha.



 

image145

Och nu sitter ni säkert där hemma och hånskrattar och tänker: " Hah! Vilket pucko, hon har ju inte tagit med något bord att ha fikan på eller några stolar att sitta på!" Men för er ska jag berätta att jag ska göra det själv! Sådeså. Med mina bara händer ska jag snickra ihop en liten soffa och ett snyggt bord till det.
 Det kommer bli så jeffla bra!

Kommentarer
Postat av: sandy

I'll be there! i dina egensnickrade möbler! :) balkongrenovering är mitt nästa "to-do" också..eller, tapetsera hallen...hrm...PUSS

2008-04-21 @ 22:33:19
URL: http://sandrasss.blogg.se
Postat av: Micki

åh, så fint med mycket färg! :D

2008-04-22 @ 14:18:30
URL: http://mikaelatham.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0