En Vidrig Person.

Okej, jag ska vara ärlig, jag kommer nog inte kunna se denna människa utan att äcklas av honom. Det jag fick höra var vidrigt, okej, vidrigt. Även om inte du gjorde det hemskaste så stog du och "såg på" och lät det hända. Som om det var hon som sa ja! Jag skulle säga att det var spriten som sa ja.
Jag äcklas nog av dig tror jag.

En lugn helg i ulricehamn blev det denna helg. Sova, äta, Sova, äta. Ja man behöver sånt ibland också :D haha. Man blir tjock och fet när man är hemma med mammut och papput! Nya kläder blev det också inhandlade. GottiGotti!

Jabba de hutt (min granne) ska flytta. yehuuu

Man behöver skriva av sig ibland tror jag...



image6

Jabba de hutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0