En dag i Smålandsstenar

Denna morgon vaknar jag i Smålandsstenar. Åkte hem i gårkväll. Klockan ringde kvart över 7 och jag tror jag vaknade från min djupaste sömn för fy sjutton vad trött jag var. Drömde att jag var i Spanien och det började dra in jättevågor över stranden så jag sprang mot min handduk och när jag kom fram hade vattnet spolat ner min väska i havet och i den hade jag mitt pass. Aj aj aj. Sen vaknade jag.

Till saken så vaknade jag så tidigt eftersom jag fått tid hos doktorn. Han klämde lite på minfot och det gjorde ont ont!
Och så blev det, antiinflamatoriska tabletter i minst en vecka (konstiga ord dom anväder, kan inte ens stava till det) och tid för röntken. Verkade vara ett ytterst litet fel på min lilla fot men ändå.

Jag säger bara - aldrig mer simfötter på studentfest!


image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0