En bra dag rakt igenom

Turen verkar ha spridit sig till alla i dag. Har fått många glada
telefonsamtal i dag från personer som har fått något positivt
som förgyllt deras måndag. Niklas klarade tentan, mamma
och pappa har fått plats på vilshärad, systern min kommer
troligtvis hem på julafton, Malin har köpt sin balklänning som
bara var SÅ perfekt på henne. och så fortsätter det. Och så till image13
mig då. Jag ska på anställningsintervju på torsdag! :D Visst,
det är kanske inte världens bästa jobb att sitta och ringa runt
 och göra telefonundersökningar! Men får jag jobbet blir jag
 jätteglad i alla fall! Weehuu!












en turdag helt enkelt



Kommentarer
Postat av: Elin Runesson

Grattis! :D

2007-11-12 @ 23:09:09
URL: http://elinrunesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0