Skumma tomtar och skador

Okej, nu ska jag inte gnälla, men jag börjar bli rädd alltså! Mötte en gammal vän till mig i dag och vi brukar aaaaaalltid stanna och prata och vi var till och med rätt tajta en gång i tiden. Men han bara nickade och gick förbi!

Och en annan nära vän till mig som slutat att höra av sig helt. Trots att jag gör allt jag kan för att  hålla kontakten så försöker hon aldrig tillbaka. Vi var verkligen jättebra kompisar och nu har hon liksom försvunnit ur mitt liv helt. Sorgligt och konstigt tycker jag..

Att jag ska skada mig hela tiden är ju bara helt jädrans otroligt! Och jag menar det verkligen. Så fort ena skadan läkt, kommer nästa tabbe:

studentfest 1: Amanda går med simfötter i en trappa, slinter och slår i foten. Får åka till doktorn och röntka.

studentfest 2: Amanda trillar på något vänster och slår i pannan. Bula.

underbar mårtenssons: Amanda blir armbågad rakt på näsan. Fortfarande ömt.

en dag hos niklas: Amanda var hos niklas i dag och vände sig för fort och pang, där var en kant. STOR bula i pannan. Ajj ajj.




Nästa vecka blir det lussevaka! Tjohu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0