när stressen kommer krypande

Har du någonsin haft den där känslan av panik, när du kollar på klockan och tiden har rusat på fortare än vad du tänkt och du inte har fått någontingen uträttat. En sådan panikdag hade jag igår. Som vanligt ute i sista stunden på jakt efter nyårkläder, som som vanligt slutan med att jag gör ett sistaminuteninköp som jag aldrig mer kommer att använda. I går var jag till och med så desperat att jag provade klänningar för tusen spänn (och jag använder aldrig klänning) bara för att jag skulla ha något att ha på mig. Men inte ens dom passade!
Till slut blev det ju då ett panikinköp. En tröj-tunika eller hur jag ska förklara det, som jag antagligen inte kommer att använda mer än i morgon. Men jag kan ju i alla fall trösta mig med att jag köpte den billigt på rean. PUH!

Linda den hjälten fixade min härliga, råttfärgade utväxt i går! sköööönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0