klackskolan

Nu gott folk ska jag tala om att Amanda Sofie har gett sig ut på image30
väääääääääldigt djupt vatten. Gick in i en skoaffär och fick syn på ett par silvriga skor som verkligen hade suttit som en SMÄCK till min balklänning! Helt perfekta verkligen. Sen slog det mig att hur i helskotta ska JAG, jag som aldrig gått i klackar, kunna ta mig fram i dom? Ohnoooo! Men det blev i alla fall ett köp och jag kommer nu att få ägna hela våren till gå-i-klack träning! Aooooth!

Dagen tog mig till Borås, där jag bara varit en gång tidigare och shoppat i mitt liv. Men jag tog mig ann utmaningen men kan väl inte säga att jag älskade det. Det var okej men alldeles för komplicerad stad för mig. Fattar ju inte vart jag ska gå haha.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0