En liten droppe alkohol.

Onsdag vilken innebar lussevaka, vilket jag faktist såg fram emot trots att jag skulle få ta det lugnt eftersom jag skulle upp och ha praktik tidigt dagen efter.
Men ack så fel en kväll faktist kan gå! Haha. Nej, jag menar inte för mig. Men jag tror aldrig jag har hört om så många som samma kväll har fått en rejäl snefylla!
Dessutom var det sååååå mycket folk på moon så man inte kunde röra sig kändes det som. Dessutom var det slut på väskplatser i garderoben så min proppfulla jätteväska fick hänga på magen som en stötdämpare. Mindre smidigt så att säga.

Hmm... ja varje kväll kan ju inte bli den bästa.

För övrigt går det bra på nya praktikplatsen. Anna och hennes syster är jätteroliga plus att jag har hyffsat mycket att göra! me like :)

image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0