Da'n efter da'n efter doppare da'n

Så var julafton 07 över. För fösta gången i mitt liv kändes inte ens julafton som julafton! Då är det illa. Själv somnade jag när kalle anka började och vaknade lagom tills det var slut. Jag börjar bli gammal känner jag. Haha. Men jag hade nog varit snäll i år tror jag för tomten kom med en ipod, pengar till en ny sax, myskläder, presentkort, grejer till lägenheten och en massa andra grejer som jag som vanligt glömmer bort vad det är för något en timma senare.

Men dagens roligaste var nog ändå hos farmor på kvällen när tomten ska gå:

Tomten: Nehe nu ska jag fortsätta!
Leif: jaa tomten har ställt sin släge i skogen.
Adina: ÅÅÅ får jag följa med och titta!?!?!
Tomten: Nej jag har ställt den enda uppe vid skolan, uppe på vattentornet där.
(alla börjar skratta)
Adina: Men.... hur kommer du upp dit då?
Tomten: ääähhh.......jag går i luften!
Och adina står snällt och bara kollar på tomten och fattar ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0